Typy zákazníků u McDonald's

13. srpna 2017 v 10:57 | Marie |  Ostatní
Zdravím Vás čtenáři. Za chvíli to bude pomalu půl roku, co jsem se upsala Mekáči. A za tu dobu jsem toho už (troufám si říct) zažila dost. A tak mě napadlo, že bych se s Vámi mohla podělit o zkušenostmi s lidmi. Nutno podotknout, že ten, kdo s lidmi pracuje, tak ví, že tato práce je mnohdy velice těžká a hádám, že se všichni shodneme na tom, že vůbec nechápu, proč se užívá heslo "zákazník má vždy pravdu", i když, podle chování některých zákazníků to tak někdy opravdu vypadá...



Věční studenti

Tento druh lidí se vyznačuje především tím, že stojí v řadě a koukají na cedule s nabídkou. Stojí u kasy a stále nemají vybráno. I nadále koukají na cedule. Snažit se poradit je marné, odbydou vás slovy: ,,Pšššš, ne, ne, počkej, vybírám!"


Předbíhači

,,Coooo?! Počkat! Já tu byl/a dřív!", ,,No, mladej, ano, já tu byla před váma!"
Ale to, že stojí mimo řadu a koukají kamsi (zřejmě vyhlíží lepší zítřky), už je podle nich nepodstatné.

Řvouti

,,Blablablabla." = zahuhňáno, popřípadě nesrozumitlně řečeno.
,,Prosím?"
,,No blblble..."
,,Já Vám nerozu..."
,,Sakra! To tu nemůžete zaměstnávat někoho, komu nemusím objednávku diktovat 5x??!!!"

***

Válka paní s dítětem a paní podivného vzezření

Paní s dítětem se pře s paní podivného vzezření o tom, která přišla dřív. Paní podivného vzezření ale vybouchne a začne matce nadávat a vyhrožovat, že jí zbije...

Nafrněnci

Protože dávat peníze do ruky je moc podřadné, raději tomu odpadu (zaměstnanci McDonald's) ty peníze fláknu někam pod monitor. Já jsem přeci něco víc...

Škudlové

Malou Colu na ISIC, 2forU na benefitku,... sakra lidi, jak levněji byste tyto věci ještě chtěli?
Samostatnou kapitolou jsou ale lidi, co platí stravenkami. Na stravenky nevracíme. Když nějakého tohoto člověka obeznámím s tím, že mu nevrátím 5 korun, stravenky bere zpět s tím, že to tedy zaplatí hotově.

Nabalovači

,,Slečno, vy máte nádherný úsměv..."
,,Slečno, objednejte si taky něco, on Vám to zaplatí, že jo, vole?"
A nebo také lidé, co Vás od stolu stalkují další půlhodinu a vrhají na Vás prapodivné úsměvy.

Srandisti/prankaři

,,..a slečno, dáte mi tu hračku za 40 Kč?"
,,ne, bohužel."
,,a dáte mi pusu?"

***
Děti pubertálního věku, vše zaznamenávají na video

,,Já bych prosil trenýrky Jirky Krále. Jéééé, hahahahah..."

***
,,Bude to tady, nebo s sebou?"
,,Tady a teď ;) "

***
,,Dáte mi jednu hranolku zdarma?"
,,Ne."
,,Ale v KFC nám dali! To je lepší podnik!"

Zkoušeči trpělivosti

,,A dostanu teda dva Cheeseburgery za 39,- , ne?!"
,,Ne, to je..."
,,Ale já chci dva cheese za 39,-!!"

***
,,Můžu do té zmrzky dostat více jahod? "

***
,,Jeden B-smart, prosím..."

***
,,Jaké meny jste mi dala?! Já to velké nesním!"
,,Pardon, vždyť jste neřekla, že chcete malé..."
,,Aha. No, to je ale jedno, já to nesním!"

***
,,Dejte mi ty hranolky dřív."
To, že ale v objednávkách bude bordel, už nikoho nezajímá.

***
,,A jak to, že shaky děláte, když zmrzku ne?!"
Možná proto, že je z jiného comba...

Nedočkavci

Těch pár minut, než se jim vydá objednávka, jim zdrží celý život.

Specialitkou ale byla slečna Kerndlová a její přítel, kteří se cítili hrozně dotčeně, když museli jako všichni jiní čekat pár vteřin na BBQ Wings...


Filozofové

Zřejmě si v duchu zodpovídají otázku života a smrti, zatímco vyvolávám jejich objednávku.
V lepším případě koukají přímo na mě a pak se slovy: ,,Jééééé..." si přijdou pro jídlo.

Závisláci

Zároveň objednávat a telefonovat vyžaduje jisté úsilí. Mnohem větší ale vynakládám já. Pardon, to bylo na mě?

Na výdeji:
Ano, dopiš si tu zprávu, tvé číslo vidím až sem a klidně počkám, vůbec tu nemám nic jiného na práci :)

(Ne)cizinci

Pozdraví česky, ale začnou objednávat anglicky, nebo objednávají rovnou anglicky, ale absolutně nevědí co.


Rádoby zaměstnanci

,,Na benefitku, prosím. Jo a co je to to Core menu a Core burger?"
Opravdu si myslíte, že vám věřím, že zrovna vy pracujete v Mekáči?

Směnárníci

Dvoutisícovkou na 79 Kč?

Bývalí zaměstnanci, co radí, jak svou práci máte dělat lépe

To je kapitola sama o sobě.

Obchodníci

,,A nechtěli byste vyměnit něco od nás z restaurace za to z té vaší?"

Neznalci slušného chování

,,Dva Cheese."
Jediná slova, co od nich za celou dobu slyším. Asi chudáci hlady nemůžou mluvit...

Rádoby angličtináři

Em Sí Čikn (McChicken), Sandenc (McSundae), Fišmek (Filet-O-Fish), Bí Bí Kví Wings (BBQ Wings),...

Věřící v to, že umím číst myšlenky

,,2forU s malým syceným nápojem, prosím."
Aby bylo jasno, můžete si vybrat Cheeseburger, Chickenburger, Hamburger, Snack Wrap, nebo Nuggety s malými hranolkami, nebo malým syceným nápojem. Jenže si taky můsíte vybrat, jestli chcete Colu, Fantu, Sprite, nebo Ice tea. Já vážně nevím :D .

Šeptači

Za mnou řve kuchyně, zvenku tisíce lidí, já opravdu neumím odezírat ze rtů...

Popisovači rukama nohama

,,...no přece ty kousky masa v palačince!" (asi Snack Wrap, nebo wrap).
dětská masíčka (Nuggety zřejmě)
Jo, moment, došly, tak my jen naporcujeme ty děti, co máme vzadu na skladě...

Skladatelé nových burgerů, meníček

,,...a šel by ten Big Mac s jinou omáčkou?"
,,...a proč nemůžu mít do malého meny velký nápoj?"

Kafaři

,,Ale Espresso není to malinký, to je Nespresso, Espresso je do dvojky."
Americano na By McCafe, to dělají v McCafe kavárnách, normálně na servise vám ho neudělají. A Turka a bílou kávu už vůbec nikde.
A taky se najdou lidi, co nechápou, že Espresso je proste do jedničky a žádné velké Espresso na servise neexistuje, to je prostě malá káva. Pak jsou schopni nadávat nám do zlodějů. Ano, já ty ceny určuji a to, že Espresso je sice malé, ale stojí stejně jako malá káva je tím, že je silné.

Pařiči

Jsou značně zhulení a opilí. Stojí u vás půl hodiny a odrazují zákazníky. Jsou schopni se vracet, i když je vyvede ostraha.


Nerozhodní

Ti, co mění svou objednávku tisíckrát. Pokud se ale dostanu k placení a dotyčný začne měnit objednávku znovu, opravdu nepomůže, když na mě začne vrhat vzteklé pohledy, když jdu poprosit manažera, aby mi potvrdil změny, protože jinak se nehneme.
Prosím, rozhodněte si předem, co chcete. Během zadávání dobře, ale u placení to opravdu bude chtít manažera.


Neznalci

Lidé, co si jdou objednávat místo ke kasám na výdej, potom také ti, co si objednají u kiosku, ani to nezruší a stejnou objednávku provedou u pokladny.



A to by bylo asi všechno! Doufám, že to berete s rezervou, nebo že jste se aspoň nasmáli, protože při některých situacích jsem se já smála dost. No, i když přiznávám, že některé jsou spíše k pláči.
Bohužel, řvoucí a věčně nespokojené zákazníky potkávám téměř každou směnu. Ale lidi, pochopte, že i v té dnešní uspěchané době jsme i my jen pouhými lidmi a také uděláme nějakou tu chybu. A pokud se tak stane, tak to přeci není nutné řešit křikem. Pokaždé, když zažiji nepříjemného zákazníka, je mi to prostě líto. Já se snažím být na všechny milá a dělat svou práci nejlépe, jak umím, ale to všichni zaměstanci.
Tak doufám, že až si příště půjdete objednat do Mekáče, nebudete těmito lidmi, které jsem sem vypsala :D.
Mějte se krásně!
 

15 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 13. srpna 2017 v 11:53 | Reagovat

Tak já do McDonaldu nechodím. To se mi to chlubí, když v okruhu 30 kilometrů žádný McDonald ani KFC nemáme. :-)

2 Marie Marie | Web | 13. srpna 2017 v 12:09 | Reagovat

[1]: Já kdybych nedojížděla do Prahy, tak jsem na tom stejně :D. Akorát, že okruh by byl tak 50 km :D.

3 Matýsek Matýsek | Web | 14. srpna 2017 v 12:06 | Reagovat

Všechna čest těm, co tam pracují. Při pohledu, jak obsluha nemá ani půl minutku na oddych, se mi potí čelo, proto jsem tyhle (i jiné) zaměstnance vždycky obdivoval.

Jdu se podívat na Tvé články, jestli tu píšeš o kvalitě servírovaného 8-)

4 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 14. srpna 2017 v 12:31 | Reagovat

Já pracovala v bufetu na koupališti, takže s lidmi jsem také dost přicházela do styku. Upřímně nechápu jak jsou pořád všichni nervózní, když jsou na koupališti a měli by relaxovat.
V tom posledním bodě bych měla pochopení. Někdo třeba do Mekáče nepáchne i deset let a pak přijde a všechno je jinak. Systém McDonald jakž takž znám, ale třeba když jsem byla poprvé v KFC fungovalo to trochu jinak a já byla docela ztracená :D

5 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 12:31 | Reagovat

[3]: Ta práce ve výsledku vůbec není těžká, záleží ale hlavně na chování obou stran. Jak ze strany zákazníka, tak pracujícího. Podotýkám, že já se opravdu snažím a pokud je zákazníkem někdo, kdo je milý také, je radost pracovat :)

6 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 12:34 | Reagovat

[4]: Přesně. Kdybych to měla srovnat, tak prostě většina objednávek není s sebou. Chápu, je to prostě fastfood, ale opravdu na té minutě tak záleží?
No, přiznávám, to mě nenapadlo :D

7 NaTyy NaTyy | Web | 14. srpna 2017 v 13:10 | Reagovat

Já bych teda makat do Mekáče ani do KFC nešla. Jak píše Matýsek, všechna čest a obdiv takovým. Musí to být hrozné.

8 Ari Ari | E-mail | Web | 14. srpna 2017 v 13:13 | Reagovat

Relatívne súhlasím, ale dve veci - "Fišmek" sa u nás v reštaurácii normálne používa a k malému menu sa dá dať veľký nápoj...

9 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 13:32 | Reagovat

[7]: Vůbec ne, je to jen o zvyku :)

[8]: Já tedy "Fišmeka" slýchám jen od zákazníků :D

10 StrYke StrYke | E-mail | Web | 14. srpna 2017 v 13:32 | Reagovat

Taky dělám s lidmi a čím déle, tím více je nenávidím :D Ať už jsou to lidi, kteří chodí do muzea se psem, lidi kteří chtějí vstupenku zdarma protože za pár minut zavíráme nebo lidi, kteří nemůžou pochopit, že ve 4 zavíráme a ještě nadávaj :D

11 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 13:47 | Reagovat

[10]: Tak to nevím, co bych na to měla pořád říkat, také musí být dost vtipné :D

12 ztraceny-chemik ztraceny-chemik | Web | 14. srpna 2017 v 13:50 | Reagovat

Já tě i chápu, sama jsem pracovala v čajovně. Akorát tam to často byla i práce psychologa. Jednou mi tam přišel pár, který se kvůli nějaké blbosti pohádal a potom se ta ženská otočila na mě a chtěla, abych je rozsoudila, kdo má pravdu. A oproti tomuhle jsou nerudní zákazníci zlatí :-D
Jinak ono bohatě stačí snažit se vyjít s lidmi v MHD nebo, nedej bože, s arogantními sousedy v paneláku. To je taky zážitek :-)

13 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 14:02 | Reagovat

[12]: Páni, to musel být zážitek :D . Jojo, MHD příběhy, to je lahůdka :D

14 Sarah's History Sarah's History | Web | 14. srpna 2017 v 14:04 | Reagovat

Práce, při níž dochází k takovému kontaktu s lidmi, je neskutečně nevděčná a věřím, že to stojí spoustu nervů. :D Moc povedený článek!

15 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 14:15 | Reagovat

[14]: děkuju moc :D

16 Nicole Nicole | Web | 14. srpna 2017 v 14:20 | Reagovat

hoci som nepracovala v rýchlom občerstvení, ale robila som v obchode s oblečením, a tieto tvoje zážitky sú mi veľmi povedomé :D tých ľudí by človek niekedy zabil :/ Odkedy som tam pracovala, už rozhodne takýchto pracovníkov vnímam inak

17 KAY KAY | Web | 14. srpna 2017 v 14:22 | Reagovat

Vidím sa buď ako študentka alebo ako veriaca :D Každopádne článok ma pobavil :-)

18 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 14:44 | Reagovat

[16]: Mám na to úplně stejný názor, dokud člověk nezažije, nepochopí :)

[17]: ale tak pořád lepší, než řvout :D to jsem ráda :)

19 Soloween Soloween | Web | 14. srpna 2017 v 15:37 | Reagovat

Znám to, dělala jsem brigádu v cukrárně, kde jsem točila zmrzlinu. Měli jsme to napsané denně venku na okně, na tabuli a ještě vevnitř, jaké jsou druhy a stejně přišlo každý den milion blbců, co se zeptali, jakou máme. Nebo chtěli úplně jinou, než jsme měli, ani si to nepřečetli a začali si diktovat čokoládovou (měli jsme vanilkovou a pistáciovou) a pak mě ještě div neseřvali, že to dávám moc za draho a že nemám tu příchuť, co oni zrovna chtějí. Kolikrát jsem měla cukačku jim ten pos*anej kornout vrazit do p*dele. :D :D :D

20 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 15:42 | Reagovat

[19]: Jooo, to mi připomíná, ze jsem zapomněla připsat lidi, co si diktují produkty, u kterých máme cedulku "vyprodáno" a pak se diví, když jim řeknu, že nemáme :D

21 forever.teenager.xx forever.teenager.xx | E-mail | Web | 14. srpna 2017 v 16:06 | Reagovat

- je to práce jako každá jiná, bohužel všechno má něco. věř mi, že ni ve fabrice, kde pracuju, to není skvělý.
- lidi tam chodí na jídlo, ale ocenit práci těch, co ho připravují, to už ne..

22 Magicmax Magicmax | Web | 14. srpna 2017 v 16:07 | Reagovat

Tento článek opravdu stojí za to! :) Skvěle sepsaný, suprový námět! :) Ja titulku se dostala ta pravá adminka! :)

23 psomilci psomilci | 14. srpna 2017 v 16:17 | Reagovat

[4]: Nějak tak :-D A taky když někdo něco objednává poprvé, tak taky neví, jak se to vyslovuje ;-) Ehm. Ehm... Já... EHM!.. :-D

24 Arven Arven | E-mail | 14. srpna 2017 v 16:31 | Reagovat

Jen bych chtěla podotknout, že 5 korun není málo, v práci si za 7 koupim kafe. A jakožto někdo kdo za studia chodil do mekáče často bych ráda vysvětlila: vybíráme si často dlouho protože počítáme jestli na to máme dost studentských peněz aby zbylo na svačinu další den atd ;) to já zase miluju ty protivný prodejce v mekáči, který strašně otravuje, že si dlouho vybírám (vlastně nejen v mekáči) nebo že nechci přijít o 5 korun když mi jinde na to vrátí.

25 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 17:19 | Reagovat

[21]: přitom každá práce je užitečná. Většinou ta mnohými opovrhovaná důležitější než kde jaká jiná.

[22]: díky, díky :D

[23]: Však v pohodě, pokud tedy dotyčný nestojí u té kasy jak dlouho a za ním se netáhne fronta lidí, co už by třeba věděli, co chtějí :D ale jak říkám, v klidu jde vše :)

[24]: tak 5 korun je tak průměr, jenže berou zpět i když nevracím ty koruny 2 :DD

26 Eliss Eliss | Web | 14. srpna 2017 v 19:55 | Reagovat

Moc gratuluji k titulce! 8-)

27 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 20:02 | Reagovat

[26]: moc děkuji! :-)

28 Nikol Spillerová Nikol Spillerová | Web | 14. srpna 2017 v 20:33 | Reagovat

Skvělý článek! Jelikož pracuji v kiosku a v restauraci, dost mě pobavil! :D Bohužel, lidi jsou hloupí a neumí se chovat...většinou. :)

29 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 20:52 | Reagovat

[28]: přesně tak, nebudeme je házet do jednoho pytle, ale většinou to tak je :D

30 Egoped Egoped | E-mail | Web | 14. srpna 2017 v 22:00 | Reagovat

Comic sans!

31 Inka Inka | E-mail | Web | 14. srpna 2017 v 22:23 | Reagovat

Zapomněla jsi na tupě zírající vietnamce! Stojí a tupě zírají na obrazovku nereagujíc, když se na ně snažíš mluvit. Pak se jen přišourají ke kase aniž by ti věnovali jediný pohled, s neidentifikovatelným zvukem ukáží někam doprostřed plakátu, na kterém je šest burgrů, a vyber si... :'D Tři roky jsem dělala v Burgerkingu na hlaváku, takže ti úplně rozumím :D

32 Leník Leník | Web | 14. srpna 2017 v 22:41 | Reagovat

Paráda :-), strašně jsem se nasmala :D
Mas je o hodně lepší než já na věži :D, ale ani ti to nezavidim 😀
PS. Strašně moc gratuluji, že je tvůj článek na titulní stránce blogu :)! Ty jsi v Autorském klubu? :-)

33 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 22:45 | Reagovat

[31]: sakra no jo! A ještě mi naštvaně tykají! Něco pořád mumlají, nevím, jestli už teda objednávají a když se jich ptám, co tedy, tak: Ne, počkej! A takový ty prudký gesta :D

[32]: Děkuji moc, nene, nejsem :)

34 BarbaraJane BarbaraJane | Web | 14. srpna 2017 v 23:02 | Reagovat

Svého času jsem pracovala v KFC, ale na servise, ne na pokladně, takže těžko říct, jestli lidi taky chodili pro Mc-věci. :D Ale i samotná příprava burgrů a hranolek a salátů a všeho mě po roce zmohla tak, že jsem musela jít o dům dál. Každopádně ani téhle zkušenosti nelituju - každý by si měl něco takového aspoň na měsíc zkusit. Když nic jiného, naučilo by to zákazníky chovat se k těm za kasou trochu slušně.

35 Marie Marie | Web | 14. srpna 2017 v 23:19 | Reagovat

[34]: Moje řeč 8-)

36 Ann Ann | E-mail | Web | 14. srpna 2017 v 23:41 | Reagovat

Tak tohle mě opravdu pobavilo =D Nečekala bych, že někdo dokáže vyjmenovat tolik skupin zákazníků =D A ještě tak humorně =D Přeji Ti hodně pevné nervy do budoucna, protože s těmito lidmi je budeš ještě potřebovat =D

37 Elle Elle | Web | 14. srpna 2017 v 23:54 | Reagovat

Odpadky nejím!
Nikdy bych za tu jejich almužnu nepracovala!

Každopádně, dle tvého popisu zákazníků bych chtěla jednou přečíst popis lidí, kteří stojí za pultem.. :D to by bylo počteníčko, možná lepší, než ti zákazníci ;)

38 Marie Marie | Web | 15. srpna 2017 v 8:30 | Reagovat

[36]: děkuji moc! :)

[37]: náhodou jako brigáda super, aspoň v naší restauraci platí stejně, jako je průměrná mzda pro brigádníky všude jinde.
No, to je nápad! Jelikož se ale nejvíce pohybuji u nás, bylo by těch typů málo, ale do budoucna uvidím :)

39 Jája Jája | E-mail | Web | 15. srpna 2017 v 9:17 | Reagovat

V mekáči jsem jedla asi dvakrát za život a pokaždé jsem to považovala za velkou chybu :-D

40 Ells😊 Ells😊 | E-mail | Web | 15. srpna 2017 v 9:18 | Reagovat

Tak jako proč ne.
Jak znám svoji výbušnou povahu, tak bych půlku lidí zabila na místě. Hlavně co se týče parchantů a chytráků:D

41 Marie Marie | Web | 15. srpna 2017 v 9:47 | Reagovat

[39]: Tak každému chutná něco, ale abych byla upřímná, kuře mi více chutná v KFC :D

[40]: Já na sebe spíše nechám řvát, nebo to řeším v klidu, zařvat bych si netroufla :D

42 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 15. srpna 2017 v 11:52 | Reagovat

Jo, vědět kam si vlastně stoupnout a komu co vlastně říct, ono to opravdu není jednoduchý. Ale kdo tam stojí každej den, ten se do někoho, kdo tam jde poprvé. Proto já mám problém chodit do takových zařízení, protože prostě nikdy nevím! :D A s těmi, co mluví potichu... když oni většinou neví, že mluví moc potichu. Jim to může znít jako nahlas. Mně někdy zní, že řvu, a přitom lidi vůbec neslyší, co říkám, jindy zase mluvím normálně, podle mě, a lidi na mě proč na ně řvu :D Ale neboj, já do rychlého občerstvení nechodím, takže se tam se mnou nikdo potýkat nebude :D

43 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 15. srpna 2017 v 11:52 | Reagovat

[42]: *ten se do někoho, kdo tam jde poprvé, nedokáže vžít - mi vypadlo :D

44 outcry outcry | 15. srpna 2017 v 14:07 | Reagovat

Nevim no, ale neco mi prijde uz pritazene za vlasy.. U neceho jsem se pousmala, brigadnicim v obchode a znam septace a tak, ale neco mi prijde docela uz jako to, ze mas averzi.. 79 za 2000 - no a? By si koupila nekde bagetu za 80 a stejne by platil 2000, protoze si treba vybral? Nebo, ze studuje ty cedule.. Jak jinak si ma vybrat? To ze nekdo neumi anglicky? Moje mamka se ucila jen rusky a prave kvuli tem xichtum, ktery zamestnanci na ji vzdycky hodej, kdyz neco nedejboze spatne precte, tam s ni chodim a objednavam za ni.. :) Nekdy bych taky ocenila prijemny pristup, ale ldyz tohle ctu, tak se nedivim, ze prijemny neni, kdyz treba zrovna ty mas problem snad s veskerym chovanim, ale ze by ti treba doslo, ze kdyz tam nebudou lidi, tak nemas praci to ne :D.. Chapu, ze je to nadsazene apod, ale jako neco s eme dotklo :D

45 Jana Jana | Web | 15. srpna 2017 v 14:27 | Reagovat

Tvůj článek mě pobavil :D ale zažít všechny tyhle lidi bych nechtěla [:tired:] máš můj velký obdiv ;-) .

46 Jane Jane | E-mail | 15. srpna 2017 v 21:06 | Reagovat

Dobrý článek. Já osobně bych v mekáči nemohla dělat ze dvou důvodů 1) společnost na ně nahlíží jako na podřadné 2) bych ty lidi zabila :D
Já když jsem asi 3-4x za svůj život(je mi 23 let) byla v mekáči tak jsem byla kombinace věčnýho studenta, filozofa a rádoby angličtináře. Ale ruku na srdce nekterý ty názvy sou tak divný že fakt nevim jak se to čte. :D A co je sakra to 2 for U ?:D

47 Marie Marie | Web | 15. srpna 2017 v 22:23 | Reagovat

[42]: Joo, to mám taky, jenže i když je poprosím, aby mluvili nahlas, stejně jin nerozumím skoro ani slovo :D

[44]: Jééé, kdo sem přizval Prudu? xD Podívej se, tohle vůbec nemělo vyznít tak, že mi tito lidé lezou vysloveně krkem. Pokud dobře čteš a podle Tvého komentáře soudím, že ano, tak víš, že název článku je: Typy zákazníků, né typy, co mě štvou, že bych je nakopala... :) .
Co se týče peněz, ono je to celkem otrava, při každé platbě chodit za manažerem, ať mi rozmění, ale to ty prostě nemůžeš pochopit, dokud nezažiješ. Vůbec mě nezajímá, že si zrovna vybrali, já ty peníze k dispozici prostě nemám, nehledě na to, že o patro níže je směnárna.
Co se týče studování cedulí. Ať si klidně studují celý den, ale ne v řadě, kde blokují ostatní zákazníky.To už jsem tu mimochodem psala :).
A nakonec. Moje mamka se také učila rusky, takže neboj, mám to úplně stejné :). Avšak, nikde jsem si ve svém článku nevšimla, že píši o tom, že na takové zákazníky házím ksichty. Naopak tam asi dvakrát zmiňuji, že se snažím být na všechny milá a poradit.
Ano, opravdu je to nadsazené a možná by ti neuškodilo trošku více to brát zlehka, ale co, snad jsem tvé "rozhořčení" rozptýlila :)

[45]: Děkuji :)

[46]: Jooo, v pohodě, vždyť valná většina zaměstnanců úplně v pohodě poradí :)
2forU je takové "mini menu", složení jsem zmiňovala ve článku a jeho cena je 39 Kč. Možná to znáš pod názvem "fajnovka" :D

48 Jffjdkd Jffjdkd | 15. srpna 2017 v 22:51 | Reagovat

Ježíš to je strašný shit. Ani jsem to nedočetla do konce, jak mě to unavovalo.
Kdyby se autor článku lépe učil, třeba by nemusel robit v mcd. :-)  :-)  :-)  :-)

49 Marie Marie | Web | 15. srpna 2017 v 22:58 | Reagovat

[48]: Autor článku se učí a prospívá s vyznamenáním a v McDonald's jen brigádničí, ale oukej :D

50 NaTyy NaTyy | Web | 15. srpna 2017 v 23:31 | Reagovat

[48]: :D  :D A sakra

51 Marie Marie | Web | 15. srpna 2017 v 23:35 | Reagovat

[50]: nesměj se! Tohle není ani konstruktivně napsaná kritika, dost na tom, že jsem se smála já :D . Ale tak, když anonymní osoba má nutkání mi sdělit něco takového, tak já to snad nějak vstřebám :-?

52 NaTyy NaTyy | Web | 15. srpna 2017 v 23:48 | Reagovat

[51]: No ale takhle navečer, neměla bys náhodou jít do postele??? Abys šla do mekáče makat? Víš, kdyby ses dobře učila, nevstáváš tak brzo do práce :D  :D Achjo, humorné. Já si takovýhle typy ráda vyhledávám na IP adresách abych věděla, kam popř. nejezdit a kde se takovýhle lidi roděj :D

53 Marie Marie | Web | 16. srpna 2017 v 0:44 | Reagovat

[52]: No vidíš to, už jsem dlouho nezkusila, se podívám :D .
Sakra! Taky musíš vše pokazit, takhle hezky před spaním mi připomínat smysl mého života!
Slečna/paní by si měla rozšířit obzory, neboť nic jiného než hlavní pracovní poměr přeci neexistuje a každý, kdo pracuje v takovýchto zařízeních je ztracená existence, jako třeba já! Fňuk :'(

54 NaTyy NaTyy | Web | 16. srpna 2017 v 9:31 | Reagovat

[53]: Hihi. :D  :D

55 Mniška Mniška | E-mail | Web | 16. srpna 2017 v 12:03 | Reagovat

Tohle byl moc pěkný výčet zákazníků snad všeho druhu. Musíš to mít opravdu dobře vypozorované, když už jsi ty lidi rozdělila do tolika kategorií :) ale jestli si z toho umíš udělat srandu, tak jenom dobře, hned tak tě něco nesemele. A to je v téhle době hodně důležité.
Mimochodem, jestli zvládáš jak školu, tak ještě tuhle brigádu, pak klobouk dolů, máš vážně nervy. Ale tahle práce se ti bude v životopisu jednou velice hodit. Když se pak budeš ucházet o lepší práci, tak je McDonald v životopisu často rozhodující věc, protože se všeobecně ví, jak je to náročná práce a s ní ukazuješ svoje kvality. Tak hodně štěstí a trpělivosti se zákazníky! A třeba i se mnou, já jsem typ Filozofové/Věční studenti :D

56 Marie Marie | Web | 16. srpna 2017 v 14:54 | Reagovat

[55]: Děkuju moc, jsem ráda, že článek pobavil :)
Hele, v pohodě, pokud nejsi řvout :D

57 Lady Lenna Lady Lenna | Web | 17. srpna 2017 v 21:10 | Reagovat

Obdivuji tě za nervy na práci v Mekáči, na to bych asi neměla :D ale to co popisuješ potkávám v Mekáči i normálně jako návštěva, takže na tom něco asi bude :D často se setkávám s tím, že mi obsluha nerozumí když je tam hluk a to je někdy dost k naštvání :D

58 Marie Marie | Web | 18. srpna 2017 v 0:02 | Reagovat

[57]: díky :D . Hele, pokud na to obsluha milým tónem upozorní a zákazník vyjde vstříc, tak nevidím žádný problém, ale pokud se zákazník hned začne vztekat, tak to k ničemu nevede, ty stroje pracovat musí :D

59 Elis Elis | Web | 20. srpna 2017 v 19:12 | Reagovat

Klobouk dolů, perfektně a výstižně napsané, ale nevím kam se mám zařadit, u mě záleží na náladě, okolí i na to kdo je za pultem, pokaždé jsem někdo jiný... :-)

60 Marie Marie | Web | 21. srpna 2017 v 9:16 | Reagovat

[59]: Jistě, to chápu, někdy je i ten zaměstnanec nepříjemný, ale jak už jsem zmínila, většinou, když je milý zaměstnanec, zákazník také a to je potom super :)
Díky :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama